• Tlf: 22741300 (08:00-12:00/man.-fre.)
Fast frakt 59,- Fri frakt ved kjøp over 699,- / Rask levering

Salgsbetingelser

Bestilling
Vi sender ut varer i løpet av 2-4 virkedager, men grunnet covid-19 situasjonen kan de forekomme forsinkelser. Bestillingene pakkes og sendes etter rekkefølgen vi mottar dem i, vi jobber så fort vi bare kan. Du vil  først motta en ordrebekreftelse på at vi har mottatt din bestilling, før du senere vil få en melding når bestillingen er på vei til deg. I pakken vil det følge med en pakkseddel. 

Ved eventuelle prisfeil forbeholder vi oss retten til å stoppe levering av aktuelle produkt(er).


Oppskrifter

Alle oppskrifter må kjøpes sammen med garn. Dette gjelder oppskriftene fra Sandnesgarn og Rauma.

Tilbudsgarn
Ved kjøp av garn på tilbud som er utgått i fra sortimentet kan vi ikke garantere samme innfarging, men vi prøver så godt vi kan! 


Feil med leveransen - reklamasjon
Skulle du mot formodning motta en forsendelse med feil eller mangel, så ta kontakt med vårt kundesenter så hjelper vi deg med å få korrekte varer. Det skjer veldig sjeldent, men siden det er en menneskelig prosess så kan det oppstå.

Vi ber deg gi beskjed om evt. feil og mangler så snart som mulig etter at du mottar pakken din, og senest innen vår frist for retur og bytte som er 14 dager etter mottatt vare.

Skade på leveransen
Er du uheldig så kan det oppstå skader på pakken din på vei til deg. Hvis dette skulle skje, kontakt oss så skal vi hjelpe deg med å få tilsendt nye varer.

Bytte varer i butikk
Dersom du har bestilt varer fra vår nettbutikk, men ønsker å bytte dette til andre produkter kan du gjøre dette i våre fysiske butikker. Dette gjelder da kun bytting av produkter, våre fysiske butikker gir ikke pengene tilbake, da må du benytte deg av angrerettskjema.
Pakkseddelen du fikk da du mottok pakken må du ha med deg i butikken, den vil fungere som din kvittering. Sjekk deretter med butikken du ønsker å bytte varene i at de har det du ønsker, sende da en mail til:

Lambertseter: [email protected]
Tveita: [email protected]
Storo: [email protected]
Ski: [email protected]
Strømmen: [email protected]


Angrerett  - åpent kjøp i nettbutikk
Vi vet at det ikke er lett å se på farger eller føle garnet over nett og har full forståelse for at man ønsker å returnere bestillingen. Alle varer kan byttes i butikk eller returneres i nettbutikk, dersom fargene eller garnkvaliteten ikke er utgått.


Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp, og gjelder da på alle våre varer.
For å kunne benytte deg av angreretten må du senest innen 14 dager gi oss en melding om dette, kontakt gjerne vår kundeservice.
Dersom du skal benytte deg av angreretten må produktet være levert oss i tilnærmet samme mengde og stand som du mottok den.
Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid.
Du må selv bekoste porto om du ønsker å returnere varene, du har også selv risikoen fra transporten tilbake til oss.
Etter vi har mottatt produktene fra deg i retur vil vi tilbakebetale beløpet inne fjorten dager.
Produktet sendes tilbake til oss i originalemballasje, sammen med angrerettskjema. Nærmere opplysninger om hvordan du benytter deg av angreretten, fremgår av angrerettskjemaet du mottok i din bestilling.

Ved retur av varer sendes dette sammen med ditt utfylte angrerettskjema til:

Nøstet Mitt
Cecilie Thoresens vei 17, 1153 Oslo
2338220